Unduplicated

28. NYC. Taurus. ENFJ. Gay. Black. J-Pop enthusiast. Wannabe foodie. Alcohol connoisseur. Extremely opinionated.

mothafuckaplease replied to your post: alreadybeenbroughten replied to your post: Why do…

Wtf. So. Much. Porn. Ya nasties.

EXCUSE YOU.

I AM GROWN.

miahchua replied to your post: I actually don’t know why I’ve still kept the two…

Don’t you love that feeling where your stomach is like burning because it feels like it’s eating itself??? :)

Only if I wake up and have abs magically. But since that day hasn’t come yet, no, I do not like that feeling.

I want Nathan’s. Two chili cheese dogs and a large order of bacon cheese fries will fix this.

arltny replied to your post: alreadybeenbroughten replied to your post: Why do…

12 blogs in total, 8 of which are active. Because I’m ridiculous and need to compartmentalize my life.

Shit, I didn’t know it was that serious, qurl. XD

I feel a need to do that as well, but meh. I can barely maintain two blogs. Dilemmas has been updated in months.

miahchua replied to your post: Why do u have 2 Tumblr blogs? I just noticed lol

He probably missed those posts because they were lost in the plethora of half naked men you reblog.

See, I knew you’d deliver shade, you rude ass homo. You’re lucky I like you or else I’d kick you in the face.

I actually don’t know why I’ve still kept the two fedoras and the sombrero in my room.

No one wears a fedora anymore and it’s also a sign of douchebaggery. I might keep the sombrero though. XD

In other news, I haven’t eaten since 3:30-ish (or 4:30-ish?) this afternoon and that was the only meal I had today.

MERP.

alreadybeenbroughten replied to your post: Why do u have 2 Tumblr blogs? I just noticed lol

Makes more sense than using Kik, Kakao, and Whatsapp all at once.

arltny replied to your post: Why do u have 2 Tumblr blogs? I just noticed lol

Lol, I have like 18 blogs

#teamshadelikeconfetti is almost complete.

Where’s mothafuckaplease and supersailorscorpio? I need to complete this polygon of shade. In fact, let’s add miahchua to the mix of shade.

Nah, but honestly, many people have at least two Tumblrs (usually a PG-13/R-rated blog and a porn one). arltny, you have, what, 3 blogs (that I know of!).

Asker pnoygifmaker Asks:
Why do u have 2 Tumblr blogs? I just noticed lol
unduplicated unduplicated Said:

I wanted to lean this blog over to more writing. The other one is just reblogs.

I guess you missed THESE TWO posts.